یک ایمیل ارسال کنید


    سوالات متداول

    در صورت خراب بودن کالا عودت میگردد؟

    بله، با خیال راحت خرید کنید، درصورت خرابی کالا پس گرفته می شود .

    آیا بدون ثبت نام در سایت میتوانم خرید کنم ؟

    بله. این قابلیت در سایت وجود دارد که شما به عنوان کاربر مهمان نیز از سایت خرید انجام دهید.

    پیشنهاذ می شود در سایت ثبت نام کنید تا در آینده سریع تر و ساده تر خرید کنید.

    خیلی ساده سوابق خرید، سفارش ها و دیگر فعالیت های خود را مدیریت کنید.

    لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرده و تغییرات آن ها را دنبال کنید.

    در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

    هزینه ارسال سفارش چطور محاسبه میشه ؟

    هزینه ارسال متغیر می باشد

    تلفن 1:  09388530476

    تلفن 2 : 09335341884

    حمل و ارسال رایگان

    برای مبالغ بالا

    پشتیبانی 24 ساعته

    info@tolima.ir

    تولیما شهر نوشت افزارها

    خوزستان ، اهوااز

    نحوه ارسال سفارشات به چه صورت می باشد ؟

    برخی سفارشات به دستور شما با پست سفارشی ارسال می شوند و برخی به صورت حضوری در شهر اهواز تحویل می گردد

    مشتری در چه صورت می تواند سفارش را مرجوع کند ؟

    مشتری تنها در صورت رخ دادن موارد زیر می توناند سفارش خود را مرجوع کند:

    1-سفارش اشتباه برای مشتری ارسال شود.

    2-اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات و ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد. 3-اگر کالای خریداری شده آسیب فیزیکی داشته باشد

    مشتری در چه صورت میتواند سفارش خود را کنسل کند ؟

    بعد از ارسال سفارش امکان کنسل کردن سفارش از سمت مشتری وجود ندارد. در صورتی که مشتری قبل از ارسال سفارش نسبت به کنسل کردن سفارش خود اقدام کند هزینه پرداختی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

    آیا امکانش هست یک محصول را سفارشی موجود کنید ؟

    بله امکانش هست، خیلی وقتا پیش میاد یه کالا رو موجود داریم ولی پروسه ثبتش طولانی شده و توی سایت موجود نیستش، در این مواقع با درخواست شما این پروسه رو کوتاه میکنیم و زودتر موجودش میکنیم کافیه به ما اطلاع بدید